środa, 6 marca 2013

Rozdział 2

PERRIE


Usłyszałam nachalny odgłos budzika. 7:30. To o tej porze mięliśmy zazwyczaj pobudkę. Szybko ubrałam się w krótkie spodenki, pierwszy lepszy t-shirt i katanę  Przed ubraniem się wzięłam prysznic. Po około 20 minutach byłam gotowa. 
- Szybka jesteś - odezwała się jedna z dziewczyn w naszym pokoju
- Wydaje Ci się - odpowiedziałam jej śmiejąc się
Byłam w pokoju z 3 fajnymi dziewczynami. Jedna z nich to Leigh, druga Jesy, a trzecia to Jade. Były w tym samym wieku co ja i mniej więcej interesowały się tym samym co ja. Pięknie śpiewały i miały cudowny talent.
- Za ile mamy śniadanie ? - spytała Jade
Spojrzałam na swój telefon : 7:40. Czyli jeszcze 20 minut
- Równo 20 minut - posłałam jej uśmiech
- Dzięki - odwzajemniła go i poszła po swoje ubranie
- Ja idę po Maxa. Będę na dole - oznajmiłam im wychodząc
- Spoko - odpowiedziały chórkiem 
Wyszłam z pokoju i poszłam pod pokój numer 66. W tym pokoju mieszkał Max z jakimiś kolegami  których nie miałam przyjemności poznać. Z tego co było mi wiadome mogłam sobie normalnie do tego pokoju wejść, tylko miałam zapukać. Zapukałam do drzwi i weszłam do środka i ujrzałam chłopaka z One Direction, który patrzył się na mnie w stołówce.
- Jest Max ? - spytałam speszona
Chłopak paradował bez koszulki. Miał super wyrzeźbioną klatę, ale przecież nie powinno mnie to w ogóle obchodzić. 
- Tak, ale jest w toalecie - odparł uśmiechając się 
- Mogę poczekać ? - spytałam
- Jasne. Usiądź. - zgarnął pare ubrać z krzesła .
Teraz nastała chwila ciszy, którą przerwał Zayn. 
- Ty jesteś Perrie. Tak ? - spytał mnie
- Tak. A ty Zayn ? Ten z One Direction ? uśmiechnęłam się do niego
- Dokładnie - zaśmiał się
- Znacie się z Maxem ? - zapytałam
- Nie za bardzo. Po prostu w naszym pokoju zabrakło dla mnie łóżka, a Max wydawał się być spoko, więc pomyślałem "czemu by nie ? " - opowiedział siedząc bez koszulki. Ciągle patrzyłam się na jego umięśniony brzuch, który tak bardzo mnie rozpraszał. Chyba to zauważył, bo uśmiechnął się pod nosem. 
Usłyszałam otwierający się zamek od toalety
- O hej - uśmiechnął się do mnie Max
- Hej. Jesteś gotowy ? - uśmiechnęłam się do niego 
- Tak. Zayn idziesz z nami ? - spytał chłopaka
- Tak, tylko narzucę na siebie koszulkę - odparł, po czym ubrał koszulkę z flagą Ameryki, która na nim wisiała, ale wyglądało to na prawdę ładnie
ZARAZ ! O czym ja mówie ?! Przecież to gwiazda... Westchnęłam, po czym razem z chłopakami udałam się na stołówkę  Przez całą drogę z nimi rozmawiałam. Zayn nie zachowywał się jak jakaś gwiazdeczka, tylko starał się rozmawiać i zachowywać się normalnie. Po wejściu na stołówkę pożegnaliśmy się z Zaynem i poszliśmy usiąść przy stoliku z dziewczynami z pokoju. 
- Widzę, że masz tutaj niezłe znajomości - zaśmiała się Jesy
- Oj tam, oj tam. Poznałam go przypadkowo. - uśmiechnęłam się do nich
- Więc to tak się teraz mówi - zaśmiała się Leigh na co odpowiedziałam im uśmiechem
- Co dziś na śniadanie ? - spytał Max
- Albo płatki, albo jakieś dziwne coś - zaśmiała się Jade
- Yhym - odparł 
- UWAGA ! Po zjedzeniu śniadania wszyscy do sali prób ! - oznajmił nam organizator, po czym zniknął z pola widzenia 
- Super - westchnęłam z sarkazmem 
- Tsaaa- odpowiedziała mi tym samym Jade
Po kilku minutach zjadłam swoją porcję jedzenia i poszłam razem z Maxem i dziewczynami do sali prób. Chłopaki oznajmili nam, że dziś szybko się rozśpiewam, a potem będziemy uczyć się grupowej piosenki z solówkami. Prawie każdy dostał solówke, oprócz tych mniej zaawansowanych osób. Max dostał najwięcej, bo stwierdzono u niego super głos. Chłopcy ogłosili przy okazji akcje charytatywną. Mogli wziąć w niej udział wszyscy, lecz nie musieli. Ja i Max zgłosiliśmy się do jednej z piosenek. Było to One Way Or Another. Fajna piosenka. Po tej próbie był obiad i póki co czas wolny. Jutro planowane jest ognisko. Zobaczymy co przyniesie dzień.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hejka. Z tej strony Wiki ;))) 
Takie szybkie coś przed TOP MODEL ♥
Oczekujcie 3 rozdziału. 
Wiki ♥ :))))

2 komentarze:

  1. Hej! :)
    Wpadałam na twojego bloga zupełnie przez przypadek;) To, że jestem chora 'zmusilo' mnie, a raczej zachęciło do przeczytania go:) Muszę przyznać, że masz ogromny potencjał. Piszesz wspaniale i bardzo ciekawie. Wszystko świetnie dograne, a historia wydaje się być genialna;)
    Podoba mi się jak robisz wszystkie opisy, oddajesz uczucia bohaterów- wychodzi Ci to przeczajebiście! :) Krótko mówiąc zakochałam się w tym blogu i nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału! :)
    Całuję xx
    P.s Chciałabym cię także zaprosić do mnie. Będe Ci bardzo wdzięczna jak wpadniesz i skomentujesz:)Obserwujemy? ^^
    http://hello-in-my-world.blogspot.com/
    ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :))
      Dziękuję Ci bardzo, bo tak naprawdę dzięki tobie dodałam tu rozdział :))
      Będe starała się czytać twojego bloga i być może jakieś kolejne :))
      Zaobserwuje twojego bloga tylko, że z innego konta :)
      Pozdrawiam Wiki :)

      Usuń